آخرین اخبار

یادواره شهدای روحانی کهگیلویه بزرگ برگزار شد+ تصاویر

با حضور مردم و مسوولان یادواره شهدای روحانی کهگیلویه بزرگ برگزار شد.

اشتراک گذاری
21 دی 1402
کد مطلب : 11082

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از دهدشت حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اظهار کرد: همه دعوت هستیم به مهمانی لاله ها در گلزار شهدای دهدشت، قطعه ای از بهشت برین، آنجایی که شهدای ما خفته اند.

وحدانی فر خاطرنشان کرد: امروز توفیق شد میزبان شهدا باشیم و یادی کنیم از آن‌هایی که چون سرو ایستادند و جان دادند تا درخت انقلاب اسلامی آبیاری و تنومند شود. 
 
وی تصریح کرد: سلام و درود خدا بر مادرانی که گریه کردند و با اشک روضه ناله کردند تا جوانانی که امروز عزت ایران و اسلام مدیون آن‌هاست را تربیت کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر درود و تحیات خدا بر پدران دست پینه بسته ی کهگیلویه بزرگ که با زحمت و مشقت جوانان خود را تربیت کردند تا امروز اسلام، عزت و ایران قدرت داشته باشد. 

وی با بیان اینکه جوانان خود را تقدیم کردند تا امروز حکومت شیعی و علوی برقرار باشد، گفت: هر آنچه امروز داریم از شهداست و ما تا ابد مدیون آن‌ها هستیم.

وحدانی فر ضمن قدرانی از حضور روحانیون شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و بهمئی در این یادواره گفت: شما که برای شهدا آمده اید خاک پای شما توتیای چشم ما.

یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های کهگیلویه  بهمئی، چرام و لنده در حال برگزاری است.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =